Jadi Perempuan Sebab Tak Ada Misai

Puas aku stalker budak Safiey ni. Ada rasa nak ketawa ada, kesian ada dan macam-macam lagi. Aku simpati dengan nasibnya yang nak berubah tapi dapat cemuhan. Mental dia kurang kuat. Tak masuk lagi kisah yang dia buat drama sebab nak lariskan produk, kira strategi marketing la. Tak tahu betul ke tidak.


Tapi yang aku rasa macam tak masuk akal bila alasan dia termasuk pasal misai dan janggut. Bagi aku itu gurauan. Namun Safiey anggap itu serius kot. By the way, husband aku pun takde misai sebab aku tak suka. Abah aku ada misai pun aku suruh dia cukur. Rasa hensem je tengok abah aku dengan tuan suamiku itu. lulzzz

Korang pelik tak kalau orang yang tak pernah ada misai, tiba-tiba simpan misai? Aku tengok member sekolah aku ramai camtu. Sebab kebanyakkan muka agak babyface so masing-masing simpan misai supaya kelihatan macho.

Hmm... macam mana pulak rupa orang yang selalu simpan misai, tiba-tiba misai dia hilang? Macam mana rupa diorang ek? Agak-agak macho macam sebelum tu tak? Cer tengok ni ▶▶ BAYANGKAN ABANG-ABANG MISAI YANG MACHO NI TANPA MISAI ◀◀◀ Korang mesti kenal punya selebriti yang bermisai ni. Hahaha ! Aku tak boleh bayangkan, asyik rasa nak gelak je.

Cheers,
Tunsha

5 comments:

  1. last jumap kawan2 sekolah dulu masa sekolah dulu la..sekarang kalau tengok gambar diaorang bermisai rasa nak mengutuk je..ahahah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahhaha... sama lah! Rasa macam.......... kau sape? apa kau buat dengan muka kau?

      Delete
  2. hmm sebenarnye nafsu .. tapi salahkan org lain tu ....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itulah, bila tengok balik... terlalu ikut. Tapi sebab aku ada khilaf, tak berani la nak kutuk lebih2..

      Delete
  3. MAcam tak berbaloi je disebabkan misai n janggut..
    NAk kata disebabkan cemuhan, masa dia jadi pondan ramai juga cemuh, dia ok je..

    Mungkin hati dia tak seronok jadi lelaki..

    p/s : Kaklong pun tak minat lelaki bermisai..

    ReplyDelete

Powered by Blogger.