BILA AMRAN FANS SOUND RUHAINIES

BILA AMRAN FANS SOUND RUHAINIES - Aku takdelah update sangat pasal kisah Ruhainies ni tapi disebabkan ramai yang macam kecoh-kecoh, aku tetiba terambil tahu pulak pasal dia. Last aku baca kisah Ruhainies ni waktu dia dengan Dato Red itu.


Bila tengok video Ruhainies ni, aku rasa perasaan yang semacam lebih-lebih lagi video dengan adik dia si Aiman tu. Pada pandangan mata kasar dan budak-budak baru nak up, perkara itu adalah normal. Biasalah adik beradik manja bermanja kannnnnnnnnn? Tapi, dari sudut yang lain, ianya penyumbang kepada Sumbang Mahram. Nauzubillahminzalik.

Mula-mula aku tengok video dukung dalam supermarket tu, bagi aku biasa je walaupun ada jugak rasa pelik kat situ. Iolssss tak jeles tau, cuma......... pelik la awat sampai lagutu. Lepas tu netizen lain pakat bising lepas tengok video berciuman antara adik-beradik tu kat airport. Bagi netizen, ianya keterlaluan.



Yang jadi isu, kelakuan mereka berdua ni dah macam lebih dari adik beradik. Dah macam husband and wife lagaknya. Sampai Amran Fans pun bising dan cuba mentarbiah adik-beradik Ruhainies dan Aiman ni.



Aku setuju jugak dengan kata-kata Amran Fans ni. Bila kita bersama adik beradik lelaki dan perempuan, akan timbul aura jahat bernama nafsu tu. Sedar tak sedar je sebenarnya. Untuk mengelak perkara lebih teruk, sememangnya ibubapa yang layak memainkan peranan.

Tusebab awal-awal pun kita kena berpisah tempat tidur dengan adik-beradik, risau terjadi perkara tidak sepatutnya.

Hmm... tepuk dada sendirilah kan?

2 comments:

  1. kena agak la kalau sporting ngan adik beradik pun...akak pun tak faham sporting mereka ni sampai tahap mana...iskk..pelik2

    ReplyDelete
  2. Tak beragak juga kalau mesra sampai macamtu sekali. Sy dengan kakak saya pun awkward kalau nak buat macamtu. Haih pelik2 lah diorang ni. btw saya singgah dan follow blog ni ya. Jemput singgah blog saya jika berkelapangan :)

    ReplyDelete

Powered by Blogger.