SEORANG NETIZEN SALAH TEMBAK 'CINDY NG' !

SEORANG NETIZEN SALAH TEMBAK 'CINDY NG' ! - Yang ni memang kelakar sangat. Aku pun hampir takut kalau aku salah tembak. Malu woooooo ! Sekarang kan tengah hangat pasal gadis yang memandu Gen2 sampai langgar orang tu. Netizen pulak jenis kalut, getar jiwa nak memaki hamun. Sekali SALAH ORANG !


Cin-D Ng yang netizen salah 'tembak' tu kemain lah lawa dan tinggi lampai. Miss Universe lagi uolssss. Berbanding suspek yang tak berapa nak tinggi dan muka pun tersangat kebudakan lagi. Kesian pulak bila orang yang tak bersalah dituduh sebagai pembunuh.


Rasanya komen netizen yang tersalah 'tembak' tu dia dah delete sebab termalu sendiri. Nasib baiklah 'tembak' dekat media sosial je. Kalau guna pistol berpeluru, kan dah jadi kes besar. Tak pasal je tau !

Benda-benda macam ni kena rajin jugak buat research, takut termalu sendiri. Aku dah pernah termalu sebab 'main langgar' je tanpa buat research. Menyesal gila! Hoho~~~

Sekian.

4 comments:

  1. ni mesti kes tak baca sampai habis atau tau details secara terperinci selepas tu main tembak jer...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itulah dia kak.... main hentam kromo aje...

      Delete

Powered by Blogger.