[FOTO] NORA DANISH DAN NEDIM NAZRI SELAMAT BERNIKAH

NORA DANISH DAN NEDIM NAZRI SELAMAT BERNIKAH - Akhirnya, setelah lama peminat tertunggu-tunggu, akhirnya zaman bujang Nora Danish dah habis. Nora Danish selamat diijabkabulkan dengan suami pilihannya, Nedim Nazri, dan selamat bergelar isteri pada jam 8:40 malam semalam - 30 Mac 2017. Majlis adalah tertutup dan hanya dihadiri oleh teman dan keluarga yang rapat saja.


Alhamdulillah, dah selamat dah jadi pasangan suami isteri. Kalau tak peminat kemain lah kecoh-kecoh. Ni pun ada gak kepochi sikit pasal baju Nora Danish. Nora Danish dikatakan kelihatan seksi semasa majlis pernikahannya. Yela, tak sedap mata memandang katanya sebab itukan majlis nikah? Yang aku tahu, dia ada pakai kain inner yang persis warna kulit dalam tu. But still la nampak seksi kan? Hmm part ni aku taknak komen lelebih. Apapun, doakan jela yang terbaik seadanya.

Tahniah buat Nora Danish dan Nedim Nazri.

4 comments:

  1. Replies
    1. Kan kan? Walaupun ada inner, nampak cekci...

      Delete
  2. Akhirnya kahwin juga kan asyik berdolak-dalih tapi moga bahagia hingga jannah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah kawin jugak... moga2 kekal lah hingga syurga.

      Delete

Powered by Blogger.