MUDAHNYA GUGURKAN BAYI DENGAN PIL PENGGUGURAN!

MUDAHNYA GUGURKAN BAYI DENGAN PIL PENGGUGURAN! - Assalamualaikum wbt. Sedih, sebak, segalanya ada. Aku jarang menangis atau nak jadi risau dengan perkara-perkara macam ni. Aku juga dah lali dengan perasaan marah dengan kes pembuangan bayi. Tapi tiba-tiba hati aku sayu kembali bila melihat gambar janin-janin yang sudah cukup sempurna ini digugurkan dari rahim si ibu durjana.

Aku tahu, tak boleh nak tuding jari pada satu pihak, si jantan durjana jugak. Apa yang aku kesalkan, tidak ke si kaum hawa ni berasa bersalah sikitpun buat perkara macam ni? Yang lagi aku sakit hati bila baca seolah lega selepas menggugurkan janin tersebut.




Bukan susah nak buat semua ni. Semuanya dengan pil pengguguran. Semudah ABC untuk menggugurkan anak hasil terlanjur dengan jantan durjana tu. :)


Paling tak tahan bila melihat si kembar ni. Entahlah, kadangkala aku terasa dalam zaman jahiliyyah. Zaman yang tiada perikemanusian. Semoga ramai mereka mendapat hidayah. :'(

Sekian.

2 comments:

  1. YA Allah.. Kaklong tak sanggup nak tengok..
    Dorang bole selamba gitu je..? :'(

    ReplyDelete
  2. rasa nak menangis tengok gambar2 janin tu .. kejamnye hai manusia
    taks edih ke rasa hati .... bila kita sebagai ibu merasa pergerakkan janin kita ... sampai ke hati buat mcm tu .... sedih

    ReplyDelete

Powered by Blogger.