Lirik Lagu | Faizal Tahir feat Siti Nurhaliza - Dirgahayu (OST Lara Aishah)



Aku sekarang ni addicted dengan cerita Lara Aishah. Sampai record kat rumah mama sebab kalau balik Ampang memang aku berperap dalam bilik je tak tengok tv. Lara Aishah ni mengisahkan tentang seorang anak yang kehilangan ibunya selama 27tahun kerana ibunya dipenjarakan.

Lagu OST Lara Aishah ni best tau, nyanyian Faizal Tahir dan Siti Nurhaliza. Ada satu keunikan pulak aku dengar. Well, lagu Faizal Tahir ni memang kebanyakkannya unik.




FAIZAL TAHIR feat SITI NURHALIZA - DIRGAHAYU

(Verse1) - Faizal Tahir - 
Adakah ini kali yang pertama
Adakah ini kali yang terakhir
Mungkin waktu tak mengizinkan kita
Mungkin jalan ceritanya berbeza..

(Verse2)
Satu hari pasti nanti
Ku akan memahami...
Namun cinta tak akan mati...

(Chorus)
Ku terima segalanya
Namun tak aku mengalah
Ku pasti ada jawabnya...

Ku berikan segalanya
Semua dan sesungguhnya

Cinta dirgahayu
Cinta dirgahayu
Cinta kau dan aku

(Verse3) - Siti Nurhaliza -
Andai takdir kita bertemu lagi
Masihkah akan kau kenal kembali
Satu hari pasti nanti
Ku akan memahami
Namun cinta tak akan mati.....

(Chorus) - Duet
Ku terima segalanya
Namun tak aku mengalah
Ku pasti ada jawabnya

Ku berikan segalanya
Semua dan sesungguhnya

Cinta dirgahayu
Cinta dirgahayu
Cinta kau dan aku

(Bridge)
Tidak pernahku.. persoalkan takdir-Nya
Dan ku percaya cintakan mengatasi semuanya

(Chorus)
Ku terima segalanya
Namun tak aku mengalah
Ku pasti ada jawabnya

Ku berikan segalanya
Semua dan sesungguhnya

Cinta dirgahayu
Cinta dirgahayu
Cinta kau dan aku...

Cinta dirgahayu... Dirgahayu..... Cinta dirgahayu..

Rasa best pulak sampai dengar lagu ni ulang-ulang. Padahal ayat dalam lagi ni ayat tipikal je. Kbai.

1 comment:

  1. lara aisyah.. lara terindah.. lara alana.. ahaksss..

    ReplyDelete

Powered by Blogger.