KORANG YANG SUKA BUAT PEDICURE DAN MANICURE, GOLONGAN PODOPHILIA SEDANG MEMERHATI !

KORANG YANG SUKA BUAT PEDICURE DAN MANICURE, GOLONGAN PODOPHILIA SEDANG MEMERHATI ! - Bila dah buat Pedicure ke Manicure ke, of coz la kita rasa cantik kan? Dalam pada bercantik-cantik tu, teringin pulak nak tayang kat kawan-kawan alam maya tu. Kita pun snap la gambar kuku kaki tangan kita yang cantik sangat tu.


Dalam pada tayang tu, tak sedar pun kita ni tentang manusia yang melihat kecantikan kaki kita. Sindrom ni mungkin kelakar bagi sesetengah orang, tapi tahukah korang akan kewujudan golongan PODOPHILIA? Golongan yang obses dengan kaki yang cantik lah biasanya.


Kalau obses, mungkin biasa. Sebenarnya, golongan ni berasa ghairah melalui gambar kaki korang yang cantik tu. Memang imaginasi seksual depa ni sangat tinggi tau! Dalam tak sedar, korang akan jadi 'bahan' imaginasi golongan Podophilia.

Tapi, bukan semua jenis kaki depa minat. Tengok jugak bentuk dan tahap kelicinan. Hahhaha! Kalau kaki macam aku ni, depa langsung takda nafsu. Yang kaki lawa, suka tayang-tayang tu selalulah berhati-hati ye. Lagi-lagi disebalik tabir media sosial ni, ramai orang gila!

Semoga bermanfaat.

2 comments:

  1. aku selalu tgk cite csi la .. criminal mind la ... hat polis2 us tu ... memang selalu sedut pasal si psiko yg obses ngan part manusia ni ...

    ReplyDelete
  2. sib baik kaki aida jrg ditunjuk di khalayak ramai.
    sesekali buat gak pedicure tu.
    saje saje....

    ReplyDelete

Powered by Blogger.