Lazada Malaysia

SINOPSIS MISTERI SOFA LAMA (ASTRO)

6:43 PM

SINOPSIS MISTERI SOFA LAMA (ASTRO) - Baru nampak iklan telemovie ni haritu. Rasa macam tertarik pulak nak menonton sebab ada Zarul Umbrella dengan Intan Sarafina. Aku ni walaupun pengecut lah jugak tapi tak serik untuk layan cerita seram. Errrr.... seram sangat ke cerita ni? Nanti aku review lepas tengok.


JUDUL : MISTERI SOFA LAMA 
TARIKH / MASA : Sabtu, 22 April 2017, 9.00 malam
SIARAN : Slot Citra Exclusive (Astro Citra 131 & Mustika HD 134)
PENGARAH : Hashim Rejab
TERBITAN : MIG Production Sdn Bhd
PELAKON : Zarul Umbrella, Intan Sarafina, Lisdawati, Amylia Nastasha, Along Eyzendy

SINOPSIS
Mengisahkan tentang sepasang suami isteri iaitu Nizam dan Tania. Tania yang sarat mengandung meminta Nizam membelikannya sofa. Oleh kerana masalah kewangan, Nizam hanya membeli sofa itu di kedai barangan terpakai.

Semenjak sofa itu berada dirumah mereka, Nizam telah menerima rezeki tidak terduga. Selain itu, dia juga telah dinaikkan pangkat. Namun, rumahtangganya menjadi huru-hara gara-gara Nizam menjadi obses dengan sofa itu dan sanggup ketepikan perasaan Tania.

Apakah rahsia disebalik sofa lama itu? Saksikan MISTERI SOFA LAMA di saluran Astro Citra @ Mustika HD.

You Might Also Like

2 cayang gojesss !

  1. hai akak. lama xsinggah sni. hehe

    cerita ni macam best. tapi tulaaa da lama x tgk tv. hahah

    ReplyDelete

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.