GEGAR VAGANZA 3 : SENARAI LAGU KONSERT AKHIR

GEGAR VAGANZA 3 : SENARAI LAGU KONSERT AKHIR - Assalamualaikum wbt. Lama sungguh hakakkk tak menaip. Sekarang musim demam so aku jenis demam on-off. Oklah, back to basic, sekarang Gegar Vaganza dah sampai konsert kemuncak tau. Kira yang penghabisan la kan.


Para peserta tinggal 6 orang dan masing-masing berjaya mara ke konsert akhir. Nora telah tersingkir, mungkin sebab kes dia tukar-tukar lagu kot? Kesian pulak dekat Nora bila terkenangkan perangai netizen yang lebih sudu dari kuah ni. Takpelah, Nora pun dah lama berada dalam industri, semoga tabah menangani tohmahan dari netizen fanatik yang ntah hape-hape tu.

Oh ya, untuk konsert akhir, peserta akan menyanyikan dua buah lagu. Jom tengok senarai lagu yang akan mereka nyanyikan!


LAGU YANG BAKAL DINYANYIKAN PESERTA GEGAR VAGANZA 2016

Siti Sarah
1) I Will Always Love You (Dolly Parton)
2) Matahariku (Agnes Monica)

Azharina
1) Mama Aku Ingin Pulang (Nike Ardilla)
2) Izinkanlah (Nike Ardilla)

Zarul Umbrella
1) Gerhana (Kembara)
2) Dendangan Laguku (Carefree)

Gmie Screen
1) Bila Bulan Berwarna Biru (Arab & Aidit)
2) Salam Terakhir (Sudirman)

Ameng Spring
1) Bourgavilla (Spring)
2) Romantis (Spring)

Intan Sarafina
1) Sedetik Lebih (Anuar Zain)
2) Kemelut Di Muara Kasih (Ziana Zain)

=================================================

1 comment:

  1. SUKA JUGA TONTON GEGAR VAGANZA NI..MASA CPT BERLALU N PENYANYI BARU DH JADI PENYANYI LAMA

    ReplyDelete

Powered by Blogger.