ARTIS POPULAR TAK PAKAI SABUN DAN SYAMPU KETIKA MANDI

ARTIS POPULAR TAK PAKAI SABUN DAN SYAMPU KETIKA MANDI - Assalamualaikum wbt. Dulu sehingga sekarang memang aku minat dengan lakonan seorang pelakon lelaki ni. Walaupun tuan suami cakap dia banglaheyy, aku tetap minat.

Tapi cerita baru ni buat aku tergelak jugaklah alkisahnya. Kemain tau hero malaya ni perasan badan dia berbau buah-buahan. Tu sebab dia tak payah pakai sabun ke syampu ke. Sebab dia dah wangi! Sungguhpun gitu, dia akui akan mengambil masa 2 jam hanya untuk mandi! Perghhhh... Lemau weh lama-lama mandi gitu.


Shah Rukh Khan ni nama yang tidak asing bagi peminat hindustan macam aku kan? Dia bukanlah seorang hero yang hensem, tapi lakonan dia selalu meninggalkan kesan especially lakonan airmata. So far, Shah Rukh Khan antara pelakon hindustan yang aku masih follow selain Salman Khan dan Aamir Khan.


Actually, ramai tetamu yang terkejut bila Shah Rukh Khan keluarkan statement camtu semasa diwawancara. Katanya, tubuhnya itu memang semulajadi wangi dan berbau buah-buahan. Jadi, dia tidak perlukan sabun dan syampu. Hmm... sabun tu aku faham la.. tapi syampu?? Tak gatal kepala ke?? Haha!

Tak kisahlah dengan bau badan, kan? Pedehal? Bukan korang nak pi cium Shah Rukh Khan ni pun. Tak tahulah kalau jenis fanatik dan kemaruk sanggup pegi peluk cium Shah Rukh Khan ni kalau dia ada depan mata. Bagi aku, cukuplah sekadar minat sahaja. 

Cheers.

3 comments:

  1. hehe..yeke..mungkin die gunakan dari sumber semulajadi.

    ReplyDelete
  2. bkn org sana tu .. jenis mkn rempah ke .... for sure bau mcm bangla .. keh keh keh ...

    sape yg hero melaya kate dia wangi tu ??? remy ishak ke ..dia je mcm banghey kah kah kah

    ReplyDelete
  3. Ya ke? Terus tak minat jadinya!

    Betul tu Auni, tak pakai sabun masih boleh faham lagilah tapi tak pakai syampu tu, geleng kepala akak tau!

    ReplyDelete

Powered by Blogger.