Sebab Fara Fauzana Tak Jadi Kahwin, Hanya Fara Fauzana Yang Tahu Sebabnya


Masih tak habis lagi cerita pasal Fara Fauzana tak jadi kahwin ni. Ramai netizen yang tertanya apakah puncanya tapi masing-masing tak tahu.

Ada jugak spekulasi yang mengatakan sebab Fara Fauzana tak jadi kahwin adalah kerana Hafiz tunangnya itu, sudah berkahwin. Senang cerita laki orang la.. tu sebab Fara ni tak jadi nak kahwin. Opsss! Ini cuma speku je hokeyyyy... tak betul pun,

Di dalam Utusan Online, Hafiz menyatakan dia kecewa dan cuba tenangkan diri akibat keputusan Fara Fauzana untuk membatalkan majlis perkahwinan mereka. Bila ditanya, Hafiz cakap biar Fara je yang tahu sebab kenapa mereka tak jadi kahwin.

Menurut Hafiz, dia sama sekali tidak pernah bernikah dengan mana-mana perempuan apalagi untuk merahsiakan status dia kepada Fara. Banyak lagi speku pasal Fara dan Hafiz ni tapi biarlah mereka je yang tahu kenapa. Dah! duduk dendiam jangan sibuk-sibuk.

Apa-apapun, semoga semuanya dipermudahkan,

Cheers,
Tunsha

3 comments:

  1. Tu laaa..
    Walaupun taknak menyebok hal orang, tapi tertanya2 sangat apakah puncanya..
    Dah dekat nak nikah pula tu..
    Semoga itu keputusan yang bijak buat kedua2nya..

    ReplyDelete
  2. kita pun tak tau kan apa sebenarnya terjadi..mugkin ada hikmah di sebaliknya..

    ReplyDelete
  3. ni hafiz yg sama ngan hafiz santau tu ke ... hehehe

    ReplyDelete

Powered by Blogger.