Lazada Malaysia

Kucing Comel Si Mata Bulat

3:49 PM

Aku ni nak kata pencinta kucing sangat pun bukan... sebab naluri aku hanya suka kucing yang betul2 comel.. Yang tak comel aku memang tengok dia sebagai tak comel... hahaa... tapi takde laa kejam sangat sampai pilih kasih antara kucing comel dan tak comel...

Dulu aku start bela kucing jalanan... Warna oren... Sangat comel dan bermata bulat... Dia suka ikut aku sampai rumah... alang2 aku bela je la... lelama makin jinak... Aku dah start sayang, aku mandikan... aku manjakan dia... sanggup curi duit arwah opah untuk beli makanan dia... Kalau dia takde kat rumah, aku goncang je bekas makanan dia, haaaaa---- datang laa dia tunjuk diri...

1969380 10201698810632314 7582443719494538608 n

Lepas tu dia merajuk sebab aku pukul dia... Sampai sudah dia tak balik rumah... Aku pukul dia sebab dia pecahkan periuk mama... Secukup rasa aku pukul.... Masa tu kecik lagi, apa aku tahu erti zalim pada binatang?? -----------

Nowdays, nak bela kucing pun tak mampu... Sebab tinggal dengan mertua... Aku malas nak bising2.... Lagipun aku jadi semakin pemalas sekarang ni... Tapi kalau korang pencinta kucing, rasanya mesti korang suka dengan HADIAH COMEL EKSLUSIF KHAS UNTUK PENCINTA KUCING [KLIK].... sekian.

Seorang Gadis Marhaenis,
-Tunsha-

You Might Also Like

1 cayang gojesss !

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.