8:44 AM

Quotes #53

Kadangkala.. lebih baik mendiamkan diri dari memberitahu SESIAPA apa yang kita rasa... Amat menyedihkan apabila kita mengetahui...
12:19 PM

Mencipta Aura Positif

Aku teringat Kaklong.. dia cakap aku ni banyak sangat membawa aura negatif... actually aku tak menolak pun... ada ketika apa kaklong cak...
11:27 AM

Quotes #51 - Aib Dan Kasih

Kata pujangga, Kita tidak akan melihat keaiban pada orang kita kasihi dan kita jadikan saudara, bahkan sedikitpun keaibannya tidak nam...
10:44 AM

Randomly From The Fingers....

10:36am - Selasa , 5 Syawal . Rajin pulak dak Siti Yang Menaip tu bagi komen... hahahaha dah habis raya ke cikgu?? kk this mukadimah...
4:22 AM

M.E.N.G.A.L.A.H

Disini suami, disini emak... ... aku dalam keadaan rumit berairmata... hari ini hari raya tapi aku hanya rasa sedih dan sakit.. benar, ...
12:50 AM

UPDATED !

Randomly update malam2 ni kira monolog diri yang tak sudah laa kan... aku tak tahu... aku jadi senyap dan bisu kejap.... cuma beberapa kali...
10:30 AM

7 Lovely Logics

Just sharing... sebab kita ni kadang duduk dalam kepompong tak tahu nak buat apa bila stress... hahaha.. ! Moga bermanfaat ye...
10:10 AM

Quotes #49

Some people feel the rain, others, just get wet . by : Bob Marley.
10:15 AM

Air Nabeez ?

AIR NABEEZ | Air rendaman buah kurma / kismis. Buah kurma / kismis direndam dalam air suam dan dibiarkan semalaman, dan diminum keesokk...
3:50 PM

Quotes #47 - Born & Why

The two most important days in your LIFE, are the day you BORN, and the day you fint out WHY. Kekadang kita pun kompius kenapa ...
Powered by Blogger.